Vásárlási és szállítási információk
1. Szállítási feltételek
A szállításokat minden esetben a monoRugs and Design Kft. a saját költségére szervezi és fizeti. A szervezés a szőnyeg átvételéig értendő.
A kiszállításokat szerződött partnerünk vagy saját futárunk végzi.
A monoRugs and Design Kft. minden esetben törekszik arra, hogy a kiszállítások a szőnyeg telephelyre történt beérkezése után mihamarabb kiszállításra kerüljön. Ez a gyakorlatban általában 3-4 munkanapot jelent, de ettől a monoRugs and Design Kft. eltérhet, melyről a Vevőt minden esetben előre tájékoztatja.
Annak érdekében, hogy szőnyege biztosan a megfelelő személyhez kerüljön kiszállításra, minden esetben ún. saját kezű átvételt kérünk megbízott futárszolgálatunktól. Ez azt jelenti, hogy szőnyegét csak Ön, vagy az Ön által nálunk e-mailben (info@monorugs.hu) előzetesen meghatározott személy veheti át.
A hatékony együttműködéshez kérjük, hogy minden esetben biztosítsa, hogy Ön vagy az Ön által meghatározott személy a kiszállítás napján a megadott átvételi címen tartózkodjon. Ezzel nem csak az esetleges árusérülés, hanem az újbóli kiszállítás okozta átszervezési problémák is elkerülhetőek.
Amennyiben mégsem tud az adott kiszállítási napon az átvételi helyen tartózkodni kérjük, hogy mielőbb értesítsen minket e-mailben és minden megteszünk annak érdekében, hogy az időpontot a futárszolgálatnál módosítsuk az Önnek még inkább megfelelő időpontra.
A futárszolgálat minden esetben értesíteni fogja szőnyege várható érkezési idejéről e-mailben és sms-ben egyaránt. A kiszállítás napján egy pontosító e-mailt is fog kapni, ahol megadják a futár várható érkezési idejét.
2. Fizetési feltételek
Webshopon keresztül leadott rendelése megrendelésnek számít, melyre az általános szerződési feltételekben foglaltak az érvényesek, így kérjük mielőtt rendelést ad le, minden esetben olvassa el az abban foglaltakat.
Miután webshopunkon leadta rendelését, felvesszük Önnel a kapcsolatot és megállapodásunk szerint vagy a számlát vagy a fizetendő összeg 50%-ról szóló díjbekérőt küldjük meg.
Kérjük vegye figyelembe, hogy webshopunkon leadott szőnyeg rendelését mindaddig nem tudjuk teljesíteni míg vagy a számlán, vagy a díjbekérőben szereplő összeg számlánkra meg nem érkezett.
Miután az összeg megérkezett, amennyiben szükséges kiállításra kerül az előlegszámla, illetve egyúttal rendelésének feldolgozását is megkezdjük.
Amint beérkezett telephelyünkre a szőnyeg, e-mailben értesítjük, és amennyiben szükséges megküldjük a maradék 50%-ról szóló végszámlát. Miután az összeg számlánkra beérkezett, megkezdjük a fent részletezett kiszállítást.
Minden további információért kérjük olvassa el az ÁSZF-ben foglaltakat.